in ,

Savet za knjigu: „O miševima koji pevaju i slonovima koji škripe“

Књига "О певању мишева и шкрипајућим слоновима" био из Биоакустичар Ангела Стогер састављен. Не само да садржи узбудљиве анегдоте из Стогеровог рада са животињама, КР кодове који воде до аудио узорака и видео материјала, већ такође илуструје научни аспект комуникације животиња. Осим тога, књига је а Апелујте на више пажње у природи и против загађења буком. Бука је "један од универзалних еколошких проблема - на копну и у води", пише Стогер. Описује која питања је биоакустика већ разјаснила и да је још много питања још отворено.

Људи не могу природно да перципирају многе звукове животиња, попут „рекламног певања“ мужјака мишева. Не опажамо друге звукове јер их нисмо свесни, каже Стогер - често ни не знамо шта да тражимо док слушамо или да се уопште има шта чути.

„Али ако пажљиво слушамо и свесни смо да се комуникација и интеракција одвијају увек и свуда и да су интелигенција и свест предуслови за то - можемо ли и даље порицати управо та својства многих животиња?“, Пита аутор. Тако даје своју књигу нова храна за размишљање и добри разлози против непожељног развоја људикао што је фабричко узгајање или исељавање животиња буком. Такође чита лепо и глатко и не мора да прича превише о куповини. Стогер: "Мислим да што више људи боље зна о животу животиња, то су пре спремни да схвате да можда не бисмо требали учинити све на овом свету како нам одговара."

"О певању мишева и шкрипајућим слоновима - Како животиње комуницирају и шта научимо када их заиста слушамо" Ангеле Стогер, објавила Брандстаттер Верлаг 2021.

Фотографија: Борнетт

Ова порука је креирана од стране Опције заједнице. Придружи се и објављујеш своју поруку!